Innovaties in technologie bieden kansrijke toepassingen voor de Retail
Er zijn legio gebruiksmogelijkheden met robots, spy en VR brillen, een telepresence beam, klantenapps en chatbots. Welke voordelen heeft dit voor jullie als Retailer, hoe zijn ze inzetbaar in de winkel, wat zijn de eerste ervaringen over het gebruiksgemak en welke 21th century skills hebben Retailers en hun medewerkers hiervoor nodig?
In Lab Fygital en Hype Lab hebben studenten onderzoek gedaan naar sociale robots voor De Bijenkorf Rotterdam en zijn retailers in Rijswijk en Delft geactiveerd door middel van lab experimenten met diverse laagdrempelige technologieën. De resultaten worden gepresenteerd tijdens het Urban College. Wie wil kan zelf een telepresence beam, een VR bril of een loyalty app uitproberen. Wat kun je daarmee in jouw winkel?
Graag tot ziens op woensdag 15 mei in de Conferentiezaal van De Bijenkorf. We starten stipt om 8:30 uur en zorgen natuurlijk voor een ontbijt. Het programma eindigt uiterlijk om 9:45 uur met de mogelijkheid om na te praten.
Aanmelden kan tot 10 mei via info@udsrotterdam.nl
Programma
08:15 uur: Entree via personeelsingang en begeleiding naar 4e etage
08:15 uur: Ontvangst met ontbijt
08:30 uur: Lab Fygital en HYPE Lab: Wat kun je er doen?
Paul Rutten – directeur Kenniscentrum Creating 010
08:40 uur: Retail RoboJam - 3 ontwerpen van Sociale Robots
Maaike Harbers – lector Artificial Intelligence and Society, Kenniscentrum Creating 010
09:05 uur: De toegevoegde waarde van technologieën voor 21th century skills en
business modellen van retailers
Jacqueline Arnoldy – docent Business Management, TMO Fashion Business School
09:30 uur: Wat kun jij in je winkel met nieuwe technologie
09:45 uur: Einde
Locatie: Conferentiezaal De Bijenkorf Rotterdam, Personeelsingang aan de Aert van Neshof