Vanuit haar studie Pedagogische Wetenschappen, Opleiding en Voorlichting in Organisaties en Master Leren en Innoveren, heeft Marjon als hogeschooldocent gewerkt bij opleiding Verpleegkunde en de lerarenopleiding Gezondheidszorg en Welzijn. Naast de genoemde studies heeft zij de opleiding tot beeld- en didactisch coach gedaan en is ze nu hoofopleider van aspirant opleiders Beeld- en Didactisch coachen en aspirant Interne Trainers didactiek van hoge verwachtingen hogeschool breed.
Onderzoek
Komend studiejaar gaat Marjon starten met een onderzoek vanuit thematiek generaties en de training didactisch coachen; Verdiepen in de verschillen/ overeenkomsten in generaties; Ervaringen van de oudere generatie mixen met de frisheid en evolutionaire meerwaarde van de jongere generatie (Bontekoning, 2020), zodat (en op welke manier) Didactisch Coachen bijdraagt om gemotiveerd te zijn en om vanuit hoge verwachtingen te (blijven) werken.