Menu Zoeken English

De (on)macht van social Return

Publicatie van Kenniscentrum Business Innovation
G.J. J. Maas,van der, D.N.D. Meurs | Rapport | Publicatiedatum: 06 oktober 2016
Social Return: een continu bewegend omvangrijk fenomeen dat gemeenten, provincies en het Rijk in toenemende mate toepassen bij hun inkoopbeleid. Social Return houdt in dat eisen gesteld worden aan opdrachtnemers om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt (tijdelijk) aan werk te helpen. Hogeschool Rotterdam is door het bedrijvennetwerk 'IkZitOpZuid' gevraagd onderzoek te doen naar hoe Social Return binnen het netwerk Zuid is georganiseerd en wat de organisaties als kansen en blokkades zien om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt baanperspectief te bieden.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen