Menu Zoeken English

Innovation through the lens of values

Publicatie van Kenniscentrum Business Innovation
W.R.J. Baets | Boek | Publicatiedatum: 28 mei 2020

you don’t know what you don’t know, you only know what you don’t know when you need it

Door nieuwe technologieën zoals bijvoorbeeld robotica, artificial intelligence, data science en het Internet of Things kunnen we veel sneller op ontwikkelingen reageren dan vroeger. Dat zal zich nog uitbreiden. Bedrijven die als eerste zo'n nieuwe technologie winstgevend maken noemen we succesvol, maar de huidige businessmodellen hebben ook geleid tot een wereld waarin klimaatverandering, uitputting van bronnen en grote economische ongelijkheid het beeld bepalen. Is dit de manier waarop we willen doorgaan? Wil je dit veranderen, dan moeten bedrijven hun organisatie meer vormgeven vanuit waarden.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen