Onderzoeksrapport samenwerkend vermogen bedrijventerreinen

Publicatie van Kenniscentrum Business Innovation

O.N. Luichies, M. Elgamri, S. Ree,van | Rapport | Publicatiedatum: 30 juni 2023
    Het onderzoek heeft plaatsgevonden in opdracht van het Kenniscentrum Business Innovation van hogeschool Rotterdam. Het onderzoek richt zich op de strategische samenwerking op drie bedrijventerreinen. Het Kenniscentrum wil graag dat dit onderzoek uitgevoerd wordt wegens het feit dat er veel potentiële waarde voor het oppakken van collectieve vraagstukken gemist wordt op de bedrijventerreinen, gezien het gegeven dat er op slechts 20% van de bedrijventerreinen enige vorm van samenwerking plaatsvindt. Dit wel zeggen dat dit niet plaatsvindt op de overige 80% van de bedrijventerreinen in Nederland. Van de 20% waar wel samenwerking plaatsvindt blijft de samenwerking veelal beperkt tot alleen de basisbehoeften.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie