Menu Zoeken English

Zo worden mkb-retailers digital leaders

Publicatie van Kenniscentrum Creating 010
P.W.M. Rutten, P. Troxler | Andersoortig materiaal | Publicatiedatum: 19 april 2019
Een van de grote uitdagingen voor het winkelbedrijf is de overstap naar omnichannel retail. In Lab Fygital pakt Kenniscentrum Creating 010 samen met mkb-retailers deze uitdaging op. Samen met retailers verkennen onderzoekers en studenten de toekomst waarin de integratie van fysieke winkel met online retail een feit zijn. Binnen een omnichannel formule staan klanten en hun ervaringen meer dan ooit centraal. Ze ervaren een naadloze vervlechting van het dienstenaanbod in de winkel en digitaal. Momenteel is het nog weinig retailondernemers gelukt om een omnichannel formule neer te zetten.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen