Publicaties
De groep heeft tot nu toe de volgende publicaties opgeleverd:
- Kurzenacker, M. (2019). Ruimte maken voor het lichaam in de begeleidingskunde. Tijdschrift voor Begeleidingskunde 9 (1), 46-50.
- Muijen, H. S. C. A. & Brohm, R. (2017). Art dialogue methods: phronesis and its potential for restoring an embodied moral authority in local communities. British Journal of Guidance & Counselling. DOI: 10.1080/03069885.2017.1413170
- Muijen, H. & Brohm, R. (2018). Art Dialogue Methods: De kracht van kunst en dialoog voor het ontwikkelen van morele werkgemeenschappen. Waardenwerk. (73), 33-42.
- Muijen, H.S.C.A., Brohm, R., Lomans, S. (2019). Art Dialogues for Professional Communities: Theater and Play for Imagining and Developing the Good Life within Organizations. In: Maree, J.G. (Ed.), Handbook of Innovative Career Counselling (pp. ). New York, N.Y.: Springer.
- Ronde, M.A. de (2018). Walking in a fairy tale forest in search of a secondprimitivity with the help of Little Red Riding Hood. British Journal of Guidance & Counselling, 46 (3), p. 315-325, DOI: 10.1080/03069885.2018.1429561
- Ronde, M.A. de (2019). Renewal and multi-voicedness: in search of narrative conscience, British Journal of Guidance & Counselling, 47 (2), 157-167. DOI: 10.1080/03069885.2019.1567084
- Ronde, M.A. de (2019). Dichter bij de stilte van het moment der waarheid. In: S. Dijkstra en P. Rombouts (red.) Blad 2 – Praktijken van muzische professionalisering, p. 116-133. Utrecht: HKU-uitgave.
- Ronde, M.A. de (2019). Negen redenen om vanuit de Master Begeleidingskunde te participeren in het Instituut voor Muzisch Onderzoek. In: S. Dijkstra en P. Rombouts (red.) Blad 2 – Praktijken van muzische professionalisering, p. 15-20. Utrecht: HKU-uitgave.
- Ronde, M.A. de (2019). Leven in verhalen. Begeleiden met sprookjes, mythen en gedichten rond vragen op de levensweg. Utrecht: Eburon.
- Ronde, M.A. de (2020). Over de koning en de dood. Waardenwerk, Journal of Humanistic Studies, 2020, nr 81, p. 28-34.
- Ronde, M.A. de (2021). Johan Huizinga over spel. In: M. Ruijters & P.J. Simons (red.), Canon van het leren, deel II. Deventer: Vakmedianet
- Salisch M. von, & Ronde, M.A. de (2018), Interactief theater in het sociale domein. Een speelse leeromgeving voor normatieve professionalisering. Waardenwerk, Journal of Humanistic Studies, 2018, nr 73, p. 12-32.