- anekdoteboek Het talent (h)erkend (dialogische benadering voor het herkennen van talent in best practices)
- pilotonderzoeksrapporten;
- eindrapport, waarin opgenomen:
- vaardigheidstraining voor de docenten gericht op talent(h)erkenning;
- onderzoeksformats en enquêtes (inclusief vragenlijst docent-leerling relatie VO);
- voorlichtingsmateriaal;
- geactualiseerde lerarenopleidingen VO door kennisvermeerdering over dialogic teaching;
- website met informatie, input van alle producten en publicaties;
- twee publicaties;
- convenant over voortzetting samenwerking;
Het Talent (h)erkend
Leren herkennen van talent
Publicatiedatum: 01 januari 2011Is het mogelijk om minimaal 20 docenten van basis- en vmbo scholen in de regio Rotterdam te ondersteunen bij het leren herkennen van talenten bij leerlingen door in een nieuw regionaal kennisnetwerk gezamenlijk onderzoek te verrichten naar nieuwe interventiestrategieën gebaseerd op dialogic teaching en deze in enkele pilots in de praktijk te beproeven?