Open dag Civiele Techniek

Deeltijd en duaal Bachelor

Sta je op het punt om een studiekeuze te maken, maar ben je er nog niet helemaal uit? Is Civiele Techniek de opleiding die bij je past of twijfel je daar nog aan?

Bij Hogeschool Rotterdam is de deeltijdopleiding Civiele Techniek verdeeld in twee overzichtelijke periodes van twee jaar, die je beide afsluit met een volwaardig diploma:

1. de deeltijd Associate degree Integraal Bouwmanagement (jaar 1 en 2) en
  2. de deeltijd bachelor Civiele Techniek (jaar 3 en 4)

Omdat je de eerste twee jaar de Ad Integraal Bouwmanagement volgt, vind je de informatie van de open dag op de pagina van de Ad Integraal Bouwmanagement.

Ga naar de open dag van de Ad Integraal Bouwmanagement

Rondleiding op locatie Academieplein

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Sabine haar vijf favoriete plekken zien op locatie Academieplein. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!

Rondleiding op locatie RDM

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student chris zijn vijf favoriete plekken zien op locatie RDM. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!