Open dag Communicatie

Voltijd Bachelor

Is Communicatie de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Hoe kun je met communicatie de wereld socialer maken of merken helpen om menselijker te worden?

Bekijk het verhaal over smart connectors.

Zonder communicatie gebeurt er niks. Dus hebben we smart connectors nodig.
Want zij maken ingewikkelde zaken een makkie om te snappen, en maken merken menselijker en mensen begripvoller.

Naast informatie over de inhoud en opbouw van de studie, willen we je ook graag een indruk geven van de locatie waar de opleiding zich bevindt en wat de locatie (en de omgeving) te bieden heeft. Twee oud-studenten zijn voor je op pad gegaan en vertellen je meer over hoe zij terugkijken op hun tijd bij de opleiding.

Rondleiding op locatie Wijnhaven

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Gary zijn favoriete plekken zien op locatie Wijnhaven. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!