Menu
    English

    Maak een creatief campagneconcept!

    Stichting Spijt van Tattoo

    Tweedejaars studenten Communicatie maken een creatief campagneconcept voor Stichting Spijt van Tattoo. #concepting #campagne #bigidea #mediaplanning #design #accountable #pitch

    Vraagstelling

    Ontwikkel een scherp campagneconcept voor Stichting Spijt van Tattoo. Doel: meer awareness creëren onder de doelgroep voor de boodschap dat een tatoeage voor altijd is.  En dat deze ook in je nadeel kan werken. Doelgroep, keuze uit: Voortgezet Onderwijs-leerlingen >16 jaar / MBO-studenten / HBO & WO studenten.

    Aanpak

    • Teams vormen van circa vier studenten.
    • De case doorgronden en uitwerken in een debriefing.
    • Onderzoek naar de doelgroep. Customer insights verzamelen.
    • Ontwikkelen van meerdere concepten.
    • Concepten testen bij doelgroep.
    • Geselecteerde concept uitwerken tot campagne.
    • Middelen uitwerken in dummy’s (=voorbeelden van uitgewerkte middelen).

    Resultaat

    Adviesrapport en presentatie voor de opdrachtgever. Goed vormgegeven, aantrekkelijk gepresenteerd. Gemaakte keuzes verantwoord. Het definitieve campagneconcept uitgewerkt in aansprekende visuals & dummy’s.

     

    Opleiding(en)

    • Communicatie

    Type

    Project

     

    Aan dit project werkten mee

    Stichting Spijt van Tattoo - https://www.spijtvantattoo.org

    Tweedejaars studenten Isabel, Chayenne en Romy

    Begeleider(s)

    Tamara Huijbrechtse

    Downloads