Vraagstelling
Ontwikkel een scherp campagneconcept voor Stichting Spijt van Tattoo. Doel: meer awareness creëren onder de doelgroep voor de boodschap dat een tatoeage voor altijd is. En dat deze ook in je nadeel kan werken. Doelgroep, keuze uit: Voortgezet Onderwijs-leerlingen >16 jaar / MBO-studenten / HBO & WO studenten.
Aanpak
- Teams vormen van circa vier studenten.
- De case doorgronden en uitwerken in een debriefing.
- Onderzoek naar de doelgroep. Customer insights verzamelen.
- Ontwikkelen van meerdere concepten.
- Concepten testen bij doelgroep.
- Geselecteerde concept uitwerken tot campagne.
- Middelen uitwerken in dummy’s (=voorbeelden van uitgewerkte middelen).
Resultaat
Adviesrapport en presentatie voor de opdrachtgever. Goed vormgegeven, aantrekkelijk gepresenteerd. Gemaakte keuzes verantwoord. Het definitieve campagneconcept uitgewerkt in aansprekende visuals & dummy’s.
Opleiding(en)
- Communicatie
Type
Project
Aan dit project werkten mee
Stichting Spijt van Tattoo - https://www.spijtvantattoo.org
Tweedejaars studenten Isabel, Chayenne en Romy
Begeleider(s)
Tamara Huijbrechtse