Menu
    English

    SwipeDish voor Verstegen

    Verstegen Specerijen

    Bedenk een innovatief idee voor Verstegen Spices&Sauces, waardoor jongeren meer gaan koken en daardoor met Verstegen in aanraking komen.

    Vraagstelling

    Hoe kan Verstegen ook marktleider worden op het gebied van kruiden en specerijen voor de doelgroep uitwonenden van 18-30 jaar in Nederland?

    Aanpak

    Wij hebben als groep een aantal verschillende concepten bedacht. Deze zijn bij Verstegen gepresenteerd. De opdrachtgever heeft een keuze gemaakt voor een van de concepten. Het concept wat hen het meest heeft verrast en aansprak was de SwipeDish. Dit concept is door ons getest als 'minimum viable product' (levensvatbaarheid).

    Resultaat

    Het resultaat is SwipeDish 3.0. SwipeDish is een applicatie dat werkt als Tinder, maar dan met eten. Per dag krijg je een aantal opties voor wat je die dag kan eten. Per foto kan je meer informatie krijgen, met daarbij het recept. Het idee is dat het je snel en eenvoudig helpt met het bepalen wat je gaat koken. De opdrachtgever vond het een heel interessant idee en wilde dat wij ermee verder zouden gaan als afstudeeropdracht. Helaas hadden wij allemaal al een afstudeerplek en was dit toen niet mogelijk. Het is wel nog een mogelijkheid dat Verstegen hiermee verder gaat in de toekomst.

    Opleiding(en)

    • Commerciële Economie
    • Commerciële Economie Specialisatie Sportmarketing & Management
    • Communicatie Specialisatie Digitale Media
    • Communicatie

    Type

    Afstuderen

    Aan dit project werkten mee

    T.M. Nataf