Vraagstelling
Hoe kan Verstegen ook marktleider worden op het gebied van kruiden en specerijen voor de doelgroep uitwonenden van 18-30 jaar in Nederland?
Aanpak
Wij hebben als groep een aantal verschillende concepten bedacht. Deze zijn bij Verstegen gepresenteerd. De opdrachtgever heeft een keuze gemaakt voor een van de concepten. Het concept wat hen het meest heeft verrast en aansprak was de SwipeDish. Dit concept is door ons getest als 'minimum viable product' (levensvatbaarheid).
Resultaat
Het resultaat is SwipeDish 3.0. SwipeDish is een applicatie dat werkt als Tinder, maar dan met eten. Per dag krijg je een aantal opties voor wat je die dag kan eten. Per foto kan je meer informatie krijgen, met daarbij het recept. Het idee is dat het je snel en eenvoudig helpt met het bepalen wat je gaat koken. De opdrachtgever vond het een heel interessant idee en wilde dat wij ermee verder zouden gaan als afstudeeropdracht. Helaas hadden wij allemaal al een afstudeerplek en was dit toen niet mogelijk. Het is wel nog een mogelijkheid dat Verstegen hiermee verder gaat in de toekomst.
Opleiding(en)
- Commerciële Economie
- Commerciële Economie Specialisatie Sportmarketing & Management
- Communicatie Specialisatie Digitale Media
- Communicatie
Type
Afstuderen
Aan dit project werkten mee
T.M. Nataf