Zo ziet jouw dag eruit

Persoonlijke omgeving

Waar en hoe laat heb je les? Welke afspraken heb je vandaag staan, ook naast je studie? Dankzij Mijn HR heb je in één oogopslag een overzicht van hoe jouw dag eruitziet. Scheelt weer zoeken op verschillende plekken. Handig, toch?

“Ik weet precies waar en hoe laat ik les heb.”

Rosa tweedejaarsstudent Management

Hoe ervaart Rosa Mijn HR?

Vlak voordat ik ga slapen check ik in Mijn HR altijd even hoe de volgende dag er voor mij gaat uitzien. Het is fijn dat alles in één overzicht staat, zodat ik niet op verschillende plekken hoef in te loggen en hoef te zoeken waar en wanneer ik les heb. Zo heb ik een duidelijk overzicht van wat me de volgende dag te wachten staat. Ik kom dus nooit te laat in de les, haha.”

Lees alle ervaringen van onze studenten

Al je afspraken in één overzicht

Hoe laat moet je vandaag op school zijn? Hoelang kun je nog om te leren voordat je naar je werk moet? Heb je vanmiddag nog tijd om met je BFF af te spreken? Het antwoord op dat soort vragen vind je in één oogopslag in Mijn HR. Je kunt namelijk je eigen agenda samenstellen.

Uiteraard niet alleen met je lessen en toetsen, maar ook door privéafspraken toe te voegen. Synchroniseren met bijvoorbeeld Google Calender of Apple Calender is een fluitje van een cent. Daardoor hoef je niet meer in verschillende agenda’s te checken hoe jouw dag eruitziet. Beter, toch?

Weten waar je moet zijn

In welk lokaal had je ook alweer dat nieuwe keuzevak? En waar moet je daarna naartoe? Mijn HR zorgt ervoor dat je niet eindeloos hoeft te zoeken naar waar je les hebt. Het staat allemaal in jouw persoonlijke agenda.

Zie je het logo van Hogeschool Rotterdam bij je toets of les staan, dan betekent dat je op een van onze locaties moet zijn. Lessen en toetsen zonder logo vinden online plaats. Zo kom je nooit ergens te laat, omdat je niet kon vinden waar je moest zijn. Weer een zorg minder.

Aan de slag

Heb je de app al gedownload?

Je regelt het allemaal via Mijn HR