Menu
    English

    The Place to be together

    Publicatiedatum: 01 februari 2022

    De veranderingen en uitdagingen in stedelijke kernen in Nederlands zijn talrijk. Doorgaans gaat de meeste aandacht uit naar de economische duurzaamheid van individuele ondernemingen die strijden om hun voortbestaan. Echter, de kracht die ontstaat bij het co-creëren van positieve en relevante belevingen met consumenten kan bijdragen aan het behouden en vergroten van de aantrekkelijkheid van stedelijke kernen. In dit project onderzoeken we wat er nodig is voor stakeholders uit de retail- en de cultuursector om in co-creatie de grote veranderingen en uitdagingen het hoofd te bieden.

    Toon:

    De veranderingen en uitdagingen in stedelijke kernen in Nederlands zijn talrijk. Doorgaans gaat de meeste aandacht uit naar de economische duurzaamheid van individuele ondernemingen die strijden om hun voortbestaan. Echter, de kracht die ontstaat bij het co-creëren van positieve en relevante belevingen met consumenten kan bijdragen aan het behouden en vergroten van de aantrekkelijkheid van stedelijke kernen. In dit project onderzoeken we wat er nodig is voor stakeholders uit de retail- en de cultuursector om in co-creatie de grote veranderingen en uitdagingen het hoofd te bieden.