Menu English

The Place to be together

Publicatiedatum: 01 februari 2022

De veranderingen en uitdagingen in stedelijke kernen in Nederlands zijn talrijk. Doorgaans gaat de meeste aandacht uit naar de economische duurzaamheid van individuele ondernemingen die strijden om hun voortbestaan. Echter, de kracht die ontstaat bij het co-creëren van positieve en relevante belevingen met consumenten kan bijdragen aan het behouden en vergroten van de aantrekkelijkheid van stedelijke kernen. In dit project onderzoeken we wat er nodig is voor stakeholders uit de retail- en de cultuursector om in co-creatie de grote veranderingen en uitdagingen het hoofd te bieden.

Toon:

Samenwerking

Het project is een samenwerking van Hogeschool van Amsterdam, Design Innovation Group, Ideate, Koos Service Design, LiveWork, Donner Boekhandel Rotterdam, Cultuurconnectie, Platform De Nieuwe Winkelstraat, IXIN en Hogeschool Rotterdam. 

Onderzoeksthema

Design in the 21st Century van Kenniscentrum Creating 010.

Looptijd

Het onderzoek loopt van 01-09-2021 tot 31-08-2022.

Subsidie

SIA KIEM.