Menu
    English

    Werken met narratieve en ludische vormen

    Het creëren van speelruimte

    Publicatiedatum: 01 maart 2021

    De conceptualisering van de begeleidingskunde als het creëren van speelruimte en het ontwikkelen en onderzoeken van (werk)vormen die daarbij van dienst zijn, is een blijvend aandachtsgebied van het lectoraat. Veel is er rond dit thema al vanuit het lectoraat gepubliceeerd en het is een hechte basis gaan vormen onder het collectieve gedachtengoed van de masteropleiding Begeleidingskunde.

    Toon:

    De feiten overzichtelijk op een rij

    Financiering

    Master Begeleidingskunde HR ISO

    Werkplaats Inclusieve Pedagogiek en Didactiek (project beelddenkers)

    Onderzoekslijn

    Inclusie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

    Onderwijskwaliteit in Verbinding van Kenniscentrum Talentontwikkeling

    Looptijd

    Doorgaande activiteit

    Samenwerkingspartners

    •  Universiteit Nijenrode, onder anderen prof. Dr. Danielle Zandee.

    • René Brohm
    • Sanka Smeets
    • Heidi Muijen
    • Carla Koper
    • Michelle Kurzenacker