Boekenlijst Marketing of Social Business
studiejaar 2024 - 2025Onderstaande literatuurlijst bevat de verplichte en aanbevolen boeken voor je opleiding. Klik op een titel en je ziet in START waar het boek beschikbaar is. Indien beschikbaar krijg je ook gelijk een link naar de e-book versie!
Titel |
ISBN |
Brand Design / Druk 7 | 9789043039598 |
Collaborate or Die (Nederlandse editie) | 9789089655493 |
Copy & Concept / Druk 7 | 9789001298654 |
Duurzaam organiseren | 9789024429097 |
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 | 9789058754530 |
Grondslagen van de marketing / Druk 10 | 9789001268695 |
Marketing 6.0 | 9781119835219 |
Praktijkgericht onderzoek | 9789001291754 |
Samenwerken: van idee naar afspraak | 9789462762961 |
Van idee naar start-up / Druk 2 | 9789024443758 |
Deze lijst bevat uitsluitend voorgeschreven boeken en e-books. Een complete lijst met readers en andere studiematerialen vind je bij je opleidingspagina op HINT.