Menu
    English

    Commerciële Economie: Marketing of Social Business

    Mediatheekbronnen voor je studie

    Betrouwbare bronnen en links die relevant zijn voor jouw opleiding.

    Toon:

    Boekenlijst Marketing of Social Business

    studiejaar 2023 - 2024

    Onderstaande literatuurlijst bevat de verplichte en aanbevolen boeken voor je opleiding. Klik op een titel en je ziet in START waar het boek beschikbaar is. Indien beschikbaar krijg je ook gelijk een link naar de e-book versie!

    Titel
    ISBN
    Brand Design / Druk 7 9789043039598
    Collaborate or Die (Nederlandse editie) 9789089655493
    Copy & Concept / Druk 7 9789001298654
    Duurzaam organiseren 9789024429097
    Duurzame bedrijfsvoering 9789001895716
    Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 9789058754530
    Grondslagen van de marketing / Druk 10 9789001268695
    How to Get People to Do Stuff 9780321884503
    Introductie ondernemingsplan & financiële besturing / Druk 3 9789001841782
    Marketing 5.0 9781119668510
    Praktijkgericht onderzoek 9789001291754
    Samenwerken: van idee naar afspraak 9789462762961
    Van idee naar start-up / Druk 2 9789024443758
    Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1 9789462760158

    Deze lijst bevat uitsluitend voorgeschreven boeken en e-books. Een complete lijst met readers en andere studiematerialen vind je bij je opleidingspagina op HINT.