“De combinatie van theoretisch- en praktisch leren is erg fijn.”

Isabelle, student Event & Experience Management

Meet Isabelle! Isabelle Kemmers is 20 jaar en heeft de mbo-opleiding Onderwijsassistent afgerond. Na een tussenjaar heeft ze zich ingeschreven voor de nieuwe Associate degree-opleiding Event & Experience Management bij Rotterdam Academy en zit momenteel in het eerste jaar. Waarom ze voor de opleiding gekozen heeft, wat ze van de opleiding vindt en wat ze na de opleiding wil gaan doen lees je hier.

Waarom heb je voor deze opleiding gekozen?

Ik heb voor de opleiding Event & Experience Management gekozen, omdat ik het in mijn vrije tijd leuk vind om met organiseren bezig te zijn. Ik had een tussenjaar en was op zoek naar een opleiding die bij mij past. Na heel veel websites te hebben bekeken, kwam ik deze nieuwe opleiding tegen. Deze sprak mij erg aan en paste goed bij mijn interesses.

Wat vind je van de opleiding?

Ik ben tevreden over de opleiding. Je gaat veel naar school, maar krijgt ook genoeg ruimte om aan projecten te werken. Je bent niet alleen maar op school, maar gaat ook op bezoek bij bedrijven en maakt praktijkuren om meer ervaring te krijgen in het werkveld. De combinatie van theoretisch- en praktisch leren is erg fijn.

Wat wil je bereiken met deze opleiding?

Als ik iets met deze opleiding ga doen, dan wil ik in de concertbranche gaan werken. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit of dit écht mijn toekomstplan is, of dat ik toch nog voor een andere ambitie ga hierna.

Meer ervaringen