English

“Het lijkt mij heel leuk om de horeca en evenementen met elkaar te gaan combineren in de toekomst.“

Sanne, student Event & Experience Management

Meet Sanne! Sanne Kint is 21 jaar, heeft de hotelschool afgerond en zit nu in het eerste jaar van de Associate degree-opleiding Event & Experience Management bij Rotterdam Academy. Waarom ze voor deze opleiding gekozen heeft, wat ze er tot nu toe van vindt en wat haar toekomstplannen zijn lees je hier.

Waarom heb je voor deze opleiding gekozen?

Ik heb voor de opleiding Event & Experience Management gekozen, omdat het mij altijd al een leuk vakgebied leek. Ik heb hiervoor de hotelschool afgerond en vond Event & Experience Management een mooie aansluiting hierop. In veel hotels en horecagelegenheden worden ook events georganiseerd.

Wat vind je van de opleiding?

Ik vind het een erg leuke opleiding, omdat het vooral veel projecten zijn waar je aan werkt. Daarnaast regelt de opleiding veel bedrijfsbezoeken en mag je met een groepje een eigen event organiseren! De opleiding duurt twee jaar. En je kunt er zelf voor kiezen om er nog twee jaar aan vast te plakken voor de Bachelor. Dat is erg fijn.

Wat wil je bereiken met deze opleiding?

Ik vind het fijn om mijn kennis over het organiseren van evenementen te verbreden en aan de hand van de stage te testen of ik dit later ook echt wil gaan doen. Het lijkt mij heel leuk om de horeca en evenementen met elkaar te gaan combineren in de toekomst.